Hinnad sisaldavad heeliumiga täitmist

1. Müügitingimused
1) Müügitingimused kehtivad KRABA tellimiskeskkonnast ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Expressline OÜ registrikood 11075633 (edaspidi KRABA tellimiskeskkond) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad KRABA tellimiskeskkonnast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) KRABA tellimiskeskkond jätab endale õiguse teha Müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel telli.kraba.ee.

2. Hinnainfo
1) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
2) Kui tellimus on esitatud enne Müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja KRABA veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
3) KRABA tellimiskeskkond jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel telli.kraba.ee.
4) Hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Hinnad ei sisalda transpordikulusid.

3. Tellimuse vormistamine
1) Toodete või teenuste tellimiseks tuleb Tarbijal lisada soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks tuleb Tarbijal täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Andmed tellimuse eest tasumiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega kuvatakse makseviisi valimisega samalt lehelt.
3) Kui tellitud tooteid või teenuseid ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Tarbijat esimesel võimalusel ning tagastatakse tellimuse eest tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Müügileping jõustub alates tellimuse eest tasumisele kuuluva summa laekumisest KRABA veebipoe arvelduskontole.
2) Müügilepinguga kohustub KRABA tellimiskeskkond andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub KRABA tellimiskeskkonale tasuma kauba eest esitatud arve ja võtma kauba vastu.
3) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse samal päeval.

5. Vääramatu jõud
1) KRABA tellimiskeskkond ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida KRABA tellimiskeskkond ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, tellimuse kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada ettevõtte logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) KRABA veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka KRABA veebipoel ligipääs.

7. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui KRABA tellimiskeskkond on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus KRABA veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

8. Makseviisid
1) KRABA veebipoes on võimalik kasutada maksmiseks Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalinke. Pangalingimaksed toimuvad läbi Maksekeskuse.
2) Expressline OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Expressline OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3) Makseid võetakse vastu eurodes.

9. Privaatsuspoliitika
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) KRABA tellimiskeskkond on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku KRABA tellimiskeskkond.
5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka KRABA veebipoel ligipääs.
6) Expressline OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Expressline OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Shopping cart

0

No products in the cart.